SIEMA!
W tym roku na gwiazdke dostałem od mojej dziewczyny super prezent jakim jest podkładka chłodząca jak w temacie postu. Ekstra sprawa w moim przypadku gdzie mam w laptopie 3 wyjścia USB a podłączając podkładkę do niego tracę jedno w laptopie kosztem 4 dodatkowych portów USB, które to są w niej zamieszczone. Wysokość podkładki jest regulowana w 6 stopniach i posiada 2 naprawde bardzo ciche wiatraki. Polecam ten produkt i zdjęcia umieszczam poniżej. Ceny nie podam, ponieważ to był prezent także ze względów grzecznościowych ponagle ten temat 😉 Pozdrawiam serdecznie!

Advertisements

Witam Was!

Chciałbym Wam opisać genialny pomysł dla ludzi, którzy często podróżują albo poprostu nie mają możliwości aby płacić za mobilny internet, którym jest właśnie Aero2.

Więcej informacji o tej sieci udostępnionej dzięki PlusGSM zobaczycie na stronie http://www.aero2.pl

Karta sim nie różni się niczym od tych co dostajemy w starterach do rozmów telefonicznych.

Dane do konfiguracji modemu należy ustawić następująco:

APN: darmowy
UŻYTKOWNIK pozostawić puste
HASŁO: pozostawić puste
Ustawienia sieci: wszystkie parametry ustawić na automatycznie pobierane z serwera (adres IP, serwery DNS)

Ja osobiście korzystam z modemu HUAWEI E3131 (cena ok. 130zł) nie jest to najmocniejszy model modemu 3G lecz pozwala nam korzystać poprzez niego z sieci Aero2. Teraz już kartę BDI możemy uruchomić w większości urządzeń obsługujących transmisję HSDPA.

Chciałbym jeszcze dodać coś na temat ograniczeń naszego darmowego internetu mianowicie do nich zalicza się przepustowość łącza, która wynosi 512kB/s (naprawde przyzwoicie działa w moim mieście – Zamość), rozłączanie połączenia co 60 minut (przy odpowiednim oprogramowaniu nie utrudnia to korzystania z internetu wręcz jest to nawet nie zauważalne. Cena nie karty również droga nie jest ponieważ wynosi 20zł “depozytu” po czasie użytkowania pieniążki te zostaną nam zwrócone. Aktualnie w sieci mówi się, że Aero2 na dzień dzisiejszy ma istnieć do dnia 22 grudnia 2016 roku. Jeśli nie wiesz czy jesteś w zasięgu BDI poniżej zamieszczam mapke z zasięgiem.

Pozdrawiam i zapraszam do korzystania z usługi darmowego internetu!